dimarts, 26 de juny del 2018

Adagi...


-Que fas tan pensativa Nila?
-Estic buscant la paraula exacta!
-La paraula exacta en referència a què?
-A mi!
-Ah! Et vols definir amb una paraula!
-No exactament!
-M’ho expliques?
-Busco la paraula exacta de mi!
-Coi, és el que he dit! Et vols definir amb una paraula!
-No! El que vull és trobar la paraula exacta del que sóc.
-Déu meu! Ja m’he perdut! No sé perquè et pregunto res a vegades!
-Això dic jo!
-No, si encara ...... Com deia aquella dita....que l’u i el dos jugaven i el tercer va rebre...
-Som dos no tres! I la dita podria esser perfectament l'u i el dos jugaven i l'u va perdre...
-Jo sóc l’u?
-Noooo, tu ets el dos!
-Ai déu meu! No entenc res de res!
-Ets tu que em vas aconsellar a anar a clases de filosofia Diel!
-Ostia! Quin mal pensament vaig tenir! Ara les nostres converses no tenen mai final.
-No en tenen perquè sempre acabes desapareixent!
-Perquè tu vas aconsellar-me a anar a clases d’escapisme.

Moralina
No aconsellis! Aconsella't els consells que dónes als altres, a la fí són per a tu.

1 comentari:

Pere ha dit...

Ara em veieu, després ja no em veureu i més tard em tornareu a veure....Mestre, t'estimem tant per lo bé que t'expliques....
Petons!!!
Pere