diumenge, 10 de desembre del 2017

Línia recta?!


-Qualifico la vida en la mesura que succeeixen els esdeveniments que ens envolten i no triem, però que ens fan reaccionar vulguem o no, tanmateix...
-Puc fer-li una pregunta?
- Pregunti, pregunti!
- Hauria d’explicar-nos primer què és la vida!
- Té raó! A vegades donem coses per sabudes i no és així! La vida és una línia que té principi i fi per cadascú, menys per l’univers global.
- Ara pla! La vida no és una línia recta, doncs com bé sap està plena de sotracs, muntanyes altíssimes i profunditats exagerades…
- Torna a tenir a raó des de la seva perspectiva. Aquesta línia recta conté tot això, perquè fora d’aquesta línia hi ha...MERCEEEEEEEEEEEEEEEEEE, MERCEEEEEEEEEEE, MERCEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEE ...  
Déu meu! Aquest lloro meu sempre em desperta en els millors moments del somni! Maleïda l’hora que li vaig fer aprendre el meu nom. Total ho vaig fer per sentir-me acompanyada i sentir el meu nom dins aquestes quatre parets .... i ara que estava mantenint una conversa interessant va el gamberro i em desperta...i de línia recta no en te RES la vida! CAGUM el lloro i tot plegat.