dimarts, 19 de juny del 2012

PELS MEUS ESTIMATS LECTORS

M'agrada escriure i ho sabeu prou bé. Però encara m'agrada més, poder donar-vos un retall de vida, una breu d'història, un sentiment, una fantasia, una cançó....diàriament.


Quan no puc penjar alguna cosa al bloog per vosaltres; “els meus lectors”, sento que us deixo a l'estacada. Vull que sabeu que quan passa això, és per motius aliens al meu desig i disposició, doncs com totes les vides sempre hi ha imprevistos, i sort d’ells, perquè sinó no creixeríem mai en aquest món terrenal i en el que estem obligats a fer i desfer.

VULL que sabeu que sempre estaré en aquest costat i quan això no succeeix és per motius diversos que no puc canviar.

El meu propòsit és estar diàriament amb tots vosaltres, el propòsit de la vida es veu que n’és un altre, i ens hem de complementar i  tolerar mica a mica, a vegades guanyo jo i d’altres guanya ella...però això és la vida; un cercle on tan estàs a baix, com a la dreta, com avall, com a l’esquerra.

NO US ABANDONO, que us quedi clar, ES ELLA QUE M’HA GUANYAT, amb històries diverses de la quotidianitat i amb les qual he de lidiar...COM TOTS VOSALTRES. Perquè la vida està CASADA amb tots, fins l’últim moment ;-)

UN PETÓ!